Прайс

Пакети послуг по обслуговуванню

При покупці пакетів Базовий, Базовий +, Проф мінімальний виїзд програміста становить 4 години. Години понад пакетних оплачуються за індивідуальним тарифом 600 грн / год.
У пакеті Індивідуальний вартість робіт залежить від кількості поставлених завдань, строків і Ваших особливих побажань.

Прайс-лист на програми і послуги

  • BAS ERP

    180 000 грн
    "BAS ERP" є інноваційним рішенням для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств. Рішення розроблено з урахуванням кращих практик автоматизації великого та середнього бізнесу і враховує специфіку обліку в Україні. Особливу увагу під час розробки було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності, зокрема з технічно складним виробництвом.
  • BAS Управління холдингом

    210 000 грн
    "BAS Управління холдингом" є високотехнологічним рішенням для автоматизації задач, що є актуальними для групи компаній з повною або частковою централізацією функцій управління фінансами, закупками, побудови звітності та інші, у яких керуючі компанії та бізнес-одиниці неоднорідні з точки зору галузевої належності або експлуатованих ІТ-систем.
  • BAS Управління торгівлею

    8 400 грн
    "BAS Управління торгівлею" є сучасним інструментом для підвищення ефективності бізнесу торговельного підприємства. Рішення дозволяє збільшити продуктивність праці всіх служб підприємства, працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан операційної діяльності, швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.
  • BAS Роздрібна торгівля

    6 690 грн
    Програмний продукт призначений для автоматизації бізнес-процесів роздрібних торгових магазинів, як самостійних, так і тих, що входять у розподілену роздрібну мережу. Програма дозволяє автоматизувати облік товарних запасів на складах магазинів та облік грошових коштів в касах магазинів, а також може використовуватися в якості робочого місця касира.
  • BAS Документообіг КОРП

    62 700 грн
    "BAS Документообіг КОРП" є сучасним широкофункціональним рішенням для управління бізнес-процесами і спільною роботою співробітників. Перевірені методики і практики, які допоможуть організувати електронний документообіг, налагодити процеси, забезпечити контроль виконання завдань, регламентувати управлінську діяльність і підвищити її ефективність.

Прайс-лист на отдельные услуги

  • Установка 1-го обновления (конфигурация находиться на поддержке без возможности изменения)
    300 грн
  • Установка обновлений (конфигурация находиться на поддержке с возможностью изменения)
    600 грн / в час

Абонентское обслуживание

Абонентское обслуживание продуктов “1С:Підприємство” важный этап автоматизации бизнес-процессов на предприятии. Последующие обслуживание является удобной и выгодной формой взаимодействия для клиентов. Она включает полный спектр необходимых услуг. Расчет стоимости производится исходя из установленного количества часов работы специалиста.

Ключевая особенность состоит в том, что абонентское обслуживание «1С:Підприємство»-продуктов подразумевает не пакетную, а индивидуальную программу сотрудничества. Это значит, что перечень и количество услуг, предусмотренных в «Договоре абонентского сотрудничества», не является строго регламентированным, а разрабатывается, исходя из конкретных потребностей и пожеланий заказчика.