Суперпропозиція для користувачів систем для автоматизації бізнесу
– придбай можливість обміну електронними документами безпосередньоіз власної програми на один рік зі знижкою 50.
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік
2 500 грн5 000 грн.Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік
1 250 грн2 500 грн.
Акція триває з 06.04.2020 р. до 31.05.2020 р. (включно) для нових користувачів сервісу FlyDoc, тобто користувачів, які до періоду проведення акції ще жодного разу не використовували сервіс FlyDoc, окрім безкоштовного демо-доступу на один місяць.
Сервіс FlyDoc дозволяє обмінюватися переліченими нижче документамибезпосередньо з програм для автоматизації бізнесу (BAS та 1С:Підприємство 8) з контрагентами, які користуються FlyDoc та FREDO ДокМен, а також іншими програмами, що працюють через сервер обміну ПТАХ:
• рахунками,
• актами виконаних робіт,
• податковими накладними та додатками 2 до них,
• товарними і видатковими накладними,
• прайсами і договорами та будь-якими документами в якості вкладок.
Переваги сервісу FlyDoc:
• Робота відбувається в системі 1С:Підприємство та BAS. Звичний інтерфейс конфігурації систем автоматизації бізнесу.
• Документи зберігаються в одній базі даних з 1С:Підприємство та BAS.
• В модулі реалізована автоматична перевірка відповідності даних електронного та облікового документів до та після відправки контрагенту.
• Є можливість групового підписання та відправки електронних документів.
• Реалізовані: створення, підписання та відправка документів за розкладом.
• Гнучкість модуля – можливість доопрацювань та внесення змін.
• Немає обмежень по кількості відправлених документів.