Статьи

Робота з керованими формами платформи "1С:Підприємство 8
By in ,

Робота з керованими формами платформи "1С:Підприємство 8

Курс "Робота з керованими формами платформи "1С:Підприємство 8" з 24 по 26 червня 2019 року в Києві

Запрошуємо на курс «Робота з керованими формами платформи «1С:Підприємство 8», який проходитиме у м. Києві з 24 по 26 червня 2019 року.

Мета курсу: допомогти слухачам освоїти механізм керованих форм, реалізований в технологічній платформі»1С:Підприємство 8″.

Курс націлено на вирішення наступних завдань:
•  вивчення концепції клієнт-серверної взаємодії
•  вивчення концепції керованих форм системи «1С:Підприємство 8»
•  освоєння засобів розробки керованих форм
•  освоєння типових прийомів використання керованих форм

Курс орієнтований на розробників, які мають досвід адаптації та/або розробки прикладних рішень та їх частин на платформі «1С:Підприємство 8».

Основний акцент зроблено на вивченні принципів роботи механізму керованих форм і освоєнні типових прийомів вирішення прикладних задач. В курс також включені оглядові теоретичні теми, що висвітлюють принципи реалізації клієнт-серверної архітектури «1С:Підприємство 8», концепції побудови керованого інтерфейсу і використання керованих форм.

Короткий зміст курсу:

Продолжить чтение
Курс "Професійна робота в програмі "BAS Документообіг КОРП, редакція 2.1"
By in

Курс "Професійна робота в програмі "BAS Документообіг КОРП, редакція 2.1"

Курс "Професійна робота в програмі "BAS Документообіг КОРП, редакція 2.1" з 20 по 21 червня 2019 року в Києві.

Запрошуємо на курс «Професійна робота в програмі «BAS Документообіг КОРП, редакція 2.1», який проходитиме в м. Києві з 20 по 21 червня 2019 року.

«BAS Документообіг КОРП» — універсальна система автоматизації документообігу, процесного обліку і спільної роботи. У програмі передбачено 13 великих функціональних блоків і понад 1000 інтерфейсів.

На курсі слухачі:
• Вивчать всі прикладні можливості програми
• Навчаться ефективно використовувати їх у повсякденній роботі
• Освоять прийоми швидкої роботи

Мета курсу:
• Показати функціональні можливості прикладного рішення для комерційних підприємств
• Навчити ефективному застосуванню можливостей програми в повсякденній роботі
• Навчити прийомам швидкої роботи з BAS Документообіг КОРП
• Систематизувати знання про основні нормативно-правові акти, що регулюють документообіг в організації
• Дати загальне уявлення про налаштування та адміністрування програми.

Слухачі виконають наскрізний приклад спільної роботи співробітників і керівників з використанням механізмів і функцій програми BAS Документообіг КОРП. При виконанні завдань у складі наскрізного прикладу розглядаються особливості ефективного застосування функціональних можливостей програми.

Продолжить чтение
Оновлювати чи не оновлювати "Бухгалтерія 8 для України" з редакції 1.2 на редакцію 2.0?
By in ,

Оновлювати чи не оновлювати "Бухгалтерія 8 для України" з редакції 1.2 на редакцію 2.0?

Підтримка конфігурації «Бухгалтерія 8 для України» редакції 1.2 припинена. А це означає що нові оновлення виходити не будуть. Не будуть оновлюватися регламентування звіти, не будуть оновлюватися механізми програми, всі помилки які на даний момент існують так само не будуть виправлені. Залишаючись на старій редакції ви самі повинні будете займатися її підтримкою (запрошувати програмістів для внесення змін на платній основі, що часто обходитися набагато дорожче).


Перехід на нову версію редакції 2.0 здійснюється оновленням інформаційної бази редакції 1.2 «Бухгалтерія 8 для України». Оновлення виконується в режимі конфігуратора з версії не нижче 1.2.37.1. Оновлення проводиться штатно, накопичені дані зберігаються. Дистрибутив оновлення публікується в особистому кабінеті на порталі https://portal.1c.eu і доступний користувачам з чинним договором ІТС.

УВАГА!!!
Якщо в вашу конфігурацію вносилися зміни, були зроблені персональні доопрацювання — то їх необхідно допрацьовувати заново. Ці роботи проводяться на платній основі і вимагають часу для аналізу, написання, тестування і запуску.

Як змінити статус обліковця на статус фінансового менеджера: аспекти та інструменти
By in

Як змінити статус обліковця на статус фінансового менеджера: аспекти та інструменти

Нагадуємо Вам, що 24 травня 2019 року в м. Київ відбудеться семінар «Лекторій» з онлайн-трансляцією! 

Ключова тема семінару: « Як змінити статус обліковця на статус фінансового менеджера: аспекти та інструменти».

У залі ще є вільні місця, а корисну інформацію хочеться донести до якомога більшої кількості людей.
Нагадуємо, що участь та перегляд трансляції БЕЗКОШТОВНА для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких на дату проведення семінару є діючий договір ІТС ПРОФ. Для інших учасників вартість участі – 300,00 грн., вартість перегляду онлайн-трансляції -150 грн.

КЛЮЧОВІ ТЕМИ ЛЕКТОРІЮ:

  • Що змінилося за останні місяці в податковому законодавстві.
  • ПОДАТКОВІ МАНЕВРИ: Мінімізація. Планування. Кірш Олександр Вікторович, Народний депутат України (Комітет ВРУ з питань податкової та митної політики), Гуру мінімізації податків, член Ради підприємців при Кабміні, заслуж. ек. України, д. е. н., Ph. D. Член-кореспондент АЕНУ і МКА, професор ХІУ
  • Огляд сервісу «Консультації аудитора», за допомогою якого можливе отримання персональних письмових консультації від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку. Чухно І. О., редактор рубрик ІТС з методичної підтримки програм для автоматизації бізнесу

Детальна інформація про «Лекторій» та форма реєстрації учасників розміщені на сайті www.unionba.com.ua.

Вебінар "Інтеграція BAS ERP та BAS Документообігу. Практичний  досвід"
By in ,

Вебінар "Інтеграція BAS ERP та BAS Документообігу. Практичний досвід"

22 травня 2019 року запрошуємо співробітників фірм-учасників САБ та користувачів програм BAS ERP та BAS Документообіг прослухати вебінар на тему «Інтеграція BAS ERP та BAS Документообігу. Практичний досвід».

Вебінар буде корисним для керівників компаній, ІТ директорів та користувачам систем ERP та/або BAS Документообіг.

На вебінарі будуть розглянуті наступні питання:
• технічна реалізація інтеграції;
• як налаштувати обмін між BAS ERP та BAS Документообіг?
• чи потрібно синхронізувати НДІ попередньо?
• як побачити результати інтеграції?
• можливі варіанти налаштування правил інтеграції;
• користь від інтеграції.

Дата та час: 22 травня  2019 року (середа) з 11:00 до 11:45.

Доповідач вебінару: Ільчук Юлія Юріївна, CIO, компанія TQM Systems 

Участь у вебінарі безкоштовна.

Для участі у вебінарі необхідно зареєструватися за наступним посиланням: 
https://attendee.gotowebinar.com/register/9054211472040372738 

Ви можете перевірити можливість підключення свого комп’ютера до вебінару, скориставшись посиланням: https://www3.gotomeeting.com/join/406552062 

Детальна інструкція по підключенню до вебінару — див. Файл «Instruction.pdf».

При виникненні питань по вебінару або технічних проблем з підключенням до нього — звертайтеся за адресою  webinar@unionba.com.ua

Припинено підтримку редакції 1.2 Бухгалтерії для України
By in ,

Припинено підтримку редакції 1.2 Бухгалтерії для України

З травня 2019 року припинено підтримку редакції 1.2 Бухгалтерії для України. У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.
      
Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми «Бухгалтерія для України».

Детальніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0 http://unionba.com.ua/news/538/

Акція "Літо з ІТС" починається вже у травні!
By in ,

Акція "Літо з ІТС" починається вже у травні!

Оголошуємо про початок акції «Літо з ІТС». Акція проводиться в період з травня
по серпень 2019 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі,
які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з травня, червня, липня або серпня 2019 року.

Усі зареєстровані учасники акції отримають у подарунок стильний рюкзак
з логотипом «ІТС».

Ознайомитися з правилами проведення та зареєструватися в акції можна
на сторінці http://its.1c.ua/leto.

Запрошуємо на семінар «Лекторій»

Запрошуємо на семінар «Лекторій» на тему «Як змінити роль обліковця на статус фінансового менеджера: аспекти та інструменти», який відбудеться в Києві 24 травня 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.

Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації «Спілка автоматизаторів бізнесу»
http://www.unionba.com.ua/events/all_events/lektoriy-24-travnya-2019-roku/.

Підвищення цін на програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України"
By in

Підвищення цін на програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України"

Плани підвищення цін на програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України"

Випуск у 2007 році програмного продукту «1С:Підприємство 8. Управління  торговим підприємством для України» став технологічним і методологічним проривом у автоматизації бізнесу українських підприємств. Після 12 років з моменту випуску даний програмний продукт залишається популярним і затребуваним на поточний момент.

На жаль, за період, що минув, продукт застарів як технологічно, так і функціонально, і його розвиток в подальшому не планується. При цьому, беручи до уваги затребуваність 
програмного продукту «1С:Підприємство 8. Управління  торговим підприємством для України», він не знімається з продажу і продовжує підтримуватися в актуальному стані. Як сказано вище – цей програмний продукт розроблявся на технологіях попереднього покоління, які на поточний момент поступово застарівають. Такі технології вимагають все більших витрат для підтримки продукту в актуальному стані. З огляду на зростання витрат як на підтримку високої якості самого рішення, що базується на застарілих технологіях, так і знань фахівців, що займаються роботою з ним, на семінарі САБ більшістю голосів присутніх учасників прийнято рішення про необхідність підвищення цін на цей програмний продукт.

Повідомляємо, що з 01.07.2019 року планується підвищити ціни напрограмний продукт «1С:Підприємство 8. Управління  торговим підприємством для України». Ціни, які планується встановити з 01.07.2019 р., наведені у таблиці.

  • 1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України
    22 000.00

Ціни вказані в грн. без ПДВ

Підвищення ціни на основні поставки  і спеціалізовані ліцензії програмних продуктів.
By in

Підвищення ціни на основні поставки і спеціалізовані ліцензії програмних продуктів.

Зміна номенклатури і планове підвищення цін на програмні продукти для корпоративного ринку попереднього покоління.

У грудні 2017 року вийшло інноваційне рішення ERP-класу для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств «BAS ERP». За 2018 рік понад 100 компаній стали користувачами цього продукту. Більше 20 впроваджень учасниками Всеукраїнської громадської організації «Спілка автоматизаторів бізнесу» (САБ) підтверджені відгуками клієнтів про успішне завершення проектів і промислову експлуатацію системи. У 2019 році можна стверджувати, що рішення нового покоління «BAS ERP» стало масово використовуватися в проектах автоматизації.

У той же час рішення попереднього покоління, розроблені на основі конфігурації «Управління виробничим підприємством», залишаються затребуваними для ряду клієнтів і тому не знімаються з продажу та продовжують підтримуватися в актуальному стані. 
З урахуванням перерозподілу (мобілізації) ресурсів компаній-автоматизаторів на проекти на сучасному інноваційному рішенні, і при цьому необхідності додаткових витрат на підтримку високої якості як самих рішень попереднього покоління, так і знань фахівців, що займаються роботою з ними, на семінарі САБ більшістю голосів присутніх учасників прийнято рішення про необхідність зміни лінійки і підвищення цін на програми попереднього покоління.

Повідомляємо, що з 01.09.2019 р. планується зняти з продажу програмний продукт 2900001801478 «1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України. Комплект на 10 користувачів +клієнт-сервер».

З 01.09.2019 року планується підвищити ціни на основні поставки і спеціалізовані ліцензії програмних продуктів для корпоративного ринку попереднього покоління. Ціни, які планується встановити з 01.09.2019 р., наведені в таблиці:
  • 1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України
    140 000.00
  • 1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України.
    Ліцензія для віддаленого офісу
    25 500.00
  • 1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України.
    Ліцензія для ноутбука
    3 400.00
  • 1С:Підприємство 8. Управління сільськогосподарським підприємством
    для України
    150 000.00
  • 1С:Підприємство 8. Управління сільськогосподарським підприємством
    для України. Ліцензія для віддаленого офісу
    25 500.00
  • 1С:Підприємство 8. Управління сільськогосподарським підприємством
    для України. Ліцензія для ноутбука
    3 400.00
  • 1С:Підприємство 8. Управління будівельною організацією для України
    150 000.00
  • 1С:Підприємство 8. Управління будівельною організацією для України.
    Ліцензія для віддаленого офісу
    25 500.00
  • 1С:Підприємство 8. Управління будівельною організацією для України.
    Ліцензія для ноутбука
    3 400.00

Ціни вказані в грн. без ПДВ