Облік та податки в умовах карантину: особливості законодавчих новацій.

By in
Облік та податки в умовах карантину: особливості законодавчих новацій.

Ірина Губіна (експерт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA) детально зупиниться на актуальних питаннях обліку та податків в умовах карантину і особливостях законодавчих новацій.

Вадим Косий (директор компанії “ФРЕДО”) розповість про електронну звітність та електронний документообіг за допомогою сервісів “FREDO Звіт” та “FREDO ДокМен” та про необхідність електронних онлайн-сервісів в умовах карантину.

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Інформаційна підтримка: ГО “Всеукраїнський бухгалтерський клуб”

В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":
  • Облік та податки в умовах карантину
  • Загальні господарські питання – скорочення витрат і залучення доходів, в тому числі грошей
    • Карантин як форс-мажор: що з цього випливає, що можна НЕ робити, а що робити доведеться
    • Призупинення орендної плати – наслідки для орендатора та орендодавця, особливості законодавчого мараторію
    • Що робити з РРО під час карантину
    • “Все в он-лайн!” – основні рекомендації по організації он-лайн торгівлі і доставки додому
    • Особливості прийому платежів – для тих, хто без РРО і не планує його мати
    • Головні відмінності інтернет-еквайрингу від інтернет-банкінгу
  • Облікові питання і ризики, які можуть накопичитися за період карантину
    • Чи варто припиняти амортизацію основних засобів на період карантину?
    • Як бути з курсовими різницями – чи можна їх “заховати”?
    • Чи потрібно уцінювати основні засоби та інші активи?
    • Чи потрібно якось змінювати облікову політику на період карантину?
    • Які ризики можуть бути, якщо занадто активно “ховати” витрати на рахунок 39
  • Податкові послаблення: що платимо / що не платимо і що за це буде…
    • Які податки можна не платити, і які штрафні санкції за це можуть бути. Аналіз в розрізі основних податків – ПДВ, прибуток, ПДФО, ВЗ
  • ЄСВ та соціальне страхування
    • ЄСВ відповідальність – фінансова та адміністративна
    • Страховий стаж працівників – що буде з ним після карантину, як це вплине на розрахунок середньої за лікарняними та відпускними
    • “Карантинні” лікарняні: особливості надання та обліку
    • Все про доплату до мінімалки по ЄСВ в умовах карантину
  • Особливості коригувань майнових податків
    • Плата за землю. Хто може скористатися пільгою і як
    • Податок на нерухомість. Особливості коригувань і сплати податку в пільговий період
  • ФОП-новації: хоч комусь від цього добре…
    • Збільшення “групових” лімітів
    • Можливість не вести Книги обліку доходів
    • Перенесення термінів впровадження РРО
    • Інші “бонуси” від законодавця – ЄСВ, ставки єдиного податку та інше
    • Увага! Які ризики для єдиного податку при наявності заборгованості
  • Електронна звітність та електронний документообіг за допомогою сервісів “FREDO Звіт” та “FREDO ДокМен”. Нові можливості. Чому зараз, як ніколи, потрібні електронні онлайн-сервіси

 

Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:

Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення семінару договір ІТС ПРОФ (як платний, так і пільговий). Безкоштовна участь розповсюджується на одну людину від організації

150 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів, у яких є діючий договір ІТС ТЕХНО, та за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий договір ІТС ПРОФ

Для перегляду онлайн-семінару “Лекторій” попередня реєстрація обов’язкова.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua.