Пактум.Контрагент

«Пактум.Контрагент» Автоматизоване заповнення картки контрагента

Сервіс «Пактум.Контрагент» надає наступні можливості:

- Автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного коду ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться в єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
- Заповнення картки контрагента є як з форми створення картки контрагента в довіднику, так і з форми створення первинного документа - рахунку, накладної, акта виконаних робіт.

переваги

  • Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань.
  • Можливість натисненням однієї кнопки створити нову картку контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу або актуалізувати дані в існуючій.
  • Виняток помилок при ручному введенні даних і зниження ризиків вказівки невірних реквізитів в документах.
  • Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера і закінчуючи "хмарним" сервісом.
  • Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).

Умови отримання

Для підключення та використання сервісу «Пактум.Контрагент» потрібно мати номер основної поставки програмних продуктів : ПІДПРИЄМСТВА або BAS.

На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу «Пактум.Контрагент». При оформленні доступу до сервісу «Пактум.Контрагент» необхідно обов’язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

Для активації сервісу «Пактум.Контрагент» слід в системі автоматизації вказати отриманий ключ активації (пінкод) в налаштуваннях сервісу не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання. Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу з ключем активації (пінкод): отримання даних поточного балансу або запиту картки контрагента.

Будь-який з варіантів доступу до сервісу «Пактум.Контрагент» (див. Розділ «Ціна») має обмеження за кількістю запитів на добу не більше 50 запитів.

Сервіс «Пактум.Контрагент» діє до настання однієї з подій закінчення терміну дії або до досягнення максимальної кількості запитів:

  • Бізнес-2200 - діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток;
  • Бізнес-1200 - діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток;
  • Бізнес-300 - діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.

Для продовження використання сервісу «Пактум.Контрагент» слід його придбати і активувати наступний пінкод.

В налаштуваннях сервісу доступна наступна статистична інформація:

  • Поточний баланс (залишок) запитів;
  • Дата активації сервісу;
  • Дата завершення дії сервісу.

Програми, в яких реалізований сервіс

  • BAS Бухгалтерія;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління холдингом;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • Бухгалтерія для України;
  • Управління торговим підприємством для України;
  • Управління виробничим підприємством для України;
  • Управління торгівлею для України ред. 2.3;
  • Управління невеликою фірмою для України;
  • Бухгалтерія елеватора, млина та комбікормового заводу для України ред. 1.2;
  • Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України ред. 1.2 і 2.0;
  • Управління сільськогосподарським підприємством для України;
  • Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами;
  • Управління будівельною організацією для України ред. 1.3;
  • Бухгалтерія будівельної організації;
  • Громадське харчування для України.

Надалі список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом «Пактум.Контрагент», буде розширюватися.

Придбання сервісу Пактум.Контрагент

  • Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 місяців
    3 000 грн
  • Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 місяців
    2 000 грн
  • Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 місяці
    600 грн