Початок продажів галузевих продуктів "BAS Медицина"

By in
Початок продажів галузевих продуктів "BAS Медицина"

Сповіщаємо про початок продажів програмних продуктів на базі нових конфігурацій “BAS Медицина. Лікарня” і “BAS Медицина. Поліклініка”. Програмні продукти “BAS Медицина” призначені для автоматизації діяльності медичних організацій різних організаційно-правових форм, які надають медичну допомогу в амбулаторно-поліклінічних та стаціонарних умовах, а також для автоматизації кількісно-сумового обліку медичних матеріалів, медикаментів і товарів медичного призначення в аптечних пунктах.
      
Повна функціональність реалізована у версії продукту “BAS Медицина. Лікарня”. У версії “BAS Медицина. Поліклініка” відсутній кількісно-сумовий облік медичних матеріалів, а також функціональні розділи стаціонару і приймального відділення.
      
Всі права на конфігурації належать компанії “NetHelp” (Польща).

З 23.09.2019 р. в продажі продукти:
  • BAS Медицина. Лікарня
    36 000.00
  • BAS Медицина. Поліклініка
    21 000.00
  • BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
    3 000.00
  • BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
    12 000.00
  • BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
    21 000.00
  • BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
    40 000.00
  • BAS Медицина, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
    95 000.00

Ціни вказані в грн. без ПДВ

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОДУКТІВ "BAS МЕДИЦИНА"

Прикладне рішення “BAS Медицина” призначене для автоматизації основних видів діяльності медичної організації, яка надає медичну допомогу пацієнтам в амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах і включає в себе підсистеми для автоматизації лікарень, які надають медичну допомогу в поліклініках і в стаціонарних умовах цілодобового перебування.

“BAS Медицина” дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з розподілом доступу до даних рольовим принципом. При цьому в одній інформаційній базі можна вести облік за декількома медичними організаціями.

Конфігурація автоматизує наступні види діяльності медичної організації:

• Облік пацієнтів: введення відомостей про пацієнтів, включаючи персональні дані, контактну інформацію, дані медичного страхування та іншу інформацію.
• Ведення електронних медичних карт пацієнта.
• Облік і ведення лікарських дільниць, прикріплення пацієнтів до лікарських дільниць.
• Формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом),  формування рахунків на оплату.
• Планування роботи медичної організації: складання графіків роботи медичного персоналу, приміщень та обладнання, планування завантаження медичних робочих місць.
• Прийом оплати за медичні послуги від фізичних осіб: облік готівкових та безготівкових грошових коштів, друк касових чеків.
• Формування змінного завдання медичного персоналу.
• Реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновлювальне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106/о); рецептів (форми Ф1, Ф3).
• Облік обладнання, що використовується при наданні медичної послуги.
• Взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3.
• Облік виконаних медичних послуг.
• Формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз.
• Формування, друк та облік лікарняних листів.
• Управління взаєминами з контрагентами: ведення відомостей про контрагентів – страхових компаніях та інших юридичних осіб, ведення угод і договорів на надання медичної допомоги.
• Здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами (страховими компаніями), формування реєстру рахунків за надану медичну допомогу.
• Керування правилами продажів медичних послуг: встановлення цін і знижок.
• Управління маркетинговими заходами.
• Проведення профоглядів для співробітників підприємств.
• Реєстрація взаємодій з пацієнтами телефоном та електронною поштою для роботи Call-центрів.
• Персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS і email.