Початок продажів нового рішення "BAS Бухгалтерія. КОРП"

By in
Початок продажів нового рішення "BAS Бухгалтерія. КОРП"

Сповіщаємо про початок продажів прикладного рішення “BAS Бухгалтерія. КОРП”, яке є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов’язкової регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. Рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.

Рішення “BAS Бухгалтерія. КОРП” буде цікавим для користувачів програм “BAS Бухгалтерія. ПРОФ” і попередніх версій, яким потрібний розширений кадровий облік і потужний розрахунок заробітної плати. Також “BAS Бухгалтерія. КОРП” буде цікава користувачам, які мають досвід роботи з комплексними конфігураціями попередніх поколінь, наприклад, “1С:Підприємство 7.7. Комплексна поставка” або “1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством”, якщо автоматизовані бізнес-процеси функціонували “від вхідних первинних документів до виписки документів на продаж”. 
   
Всі права на програмний продукт “BAS Бухгалтерія. КОРП” належать компанії “NetHelp” (Польща).

З 24.12.2019 г. в продажі продукт:
  • BAS Бухгалтерія. КОРП
    18 000.00

Ціни вказані в грн. без ПДВ

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ. КОРП"

Продукт “BAS Бухгалтерія. КОРП” є комплексним продуктом, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства: виписку і перевірку первинних документів; ведення бухгалтерського та податкового обліку; ведення кадрового обліку і нарахування зарплати; підготовку та здачу регламентованої звітності; розрахунки з бюджетом.

Продукт автоматизує наступні функції бухгалтерської служби:

Відображення в регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства:

  • Виписка первинних документів за всіма розділами обліку;
  • Перевірка документів, введених оперативними службами підприємства; поділ прав на роботу з документами між бухгалтерською та оперативними службами;
  • Визначення бухгалтерських рахунків обліка активів і зобов’язань підприємства;
  • Формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів.

Облік торгівельної діяльності:

  • Виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних і актів на продаж товарів і послуг у гуртовій торгівлі;
  • Реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів і послуг від постачальників;
  • Передача і приймання товарів на комісію;
  • Відображення роздрібних продажів;
  • Повернення товарів від покупців та постачальників.

Облік виробничої діяльності:

  • Виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру;
  • Реєстрація прямих і непрямих виробничих витрат, їх включення у виробничу собівартість.

Облік грошових коштів і розрахунків:

  • Виписка платіжних доручень і касових ордерів;
  • Облік руху готівки та безготівкових грошових коштів;
  • Облік еквайрингових операцій;
  • Облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансів;
  • Облік операцій в іноземній валюті.

Облік матеріальних цінностей:

  • Кількісний облік та визначення собівартості запасів;
  • Облік необоротних активів.

Кадровий облік і нарахування зарплати:

  • Нарахування зарплати працівникам підприємства за окладом, іншими нарахуваннями і утриманням з можливістю зазначити спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
  • Облік робочого часу;
  • Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
  • Депонування;
  • Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій.

Закриття періоду:

  • Виконання завершальних операцій періоду: розподіл витрат і розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів тощо;
  • Аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських і аналітичних звітів.

Податковий облік:

  • Визначення сум 1-ї події, нарахування податкових зобов’язань та податкового кредиту;
  • Виписка податкових накладних і додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів;
  • Нарахування податкової амортизації необоротних активів;
  • Облік доходів і витрат платника Єдиного податку.

Регламентована звітність:

  • Формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку;
  • Інтеграція з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт".

Апгрейд

Придбати продукт 2900002013313 “BAS Бухгалтерія. КОРП” на умовах апгрейда 
(окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані 
користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • Всі версії "Платіжні документи 7.7";
  • Всі версії Бухгалтерія 7.7;
  • Всі версії Зарплата і Кадри 7.7;
  • Всі версії продуктів лінійки 1С:Підприємство 8, які включають одну або декілька конфігурацій:
  • Бухгалтерія;
  • Зарплата і Управління Персоналом;
  • Управління торговим підприємством;
  • Рішення для бюджетної сфери;
  • Всі версії технологічних поставок;
  • "BAS Бухгалтерія".

Вартість апгрейда обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів.

Заміна типу захисту

Зареєстровані користувачі програмного продукту 2900002013313 BAS Бухгалтерія. КОРП, що мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут http://unionba.com.ua/files/ZV_ZAM_UKR.xls) і передати нам.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка зареєстрованих користувачів програмних продуктів “BAS Бухгалтерія. КОРП” здійснюється Лінією консультацій за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи 
київських підприємств):
• за телефонами:+380 (44) 222-72-10, +380 (44) 222-72-45,
• електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

Оновлення платформи BAF і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.