Сервіс FREDO ДокМен

Cервіс FREDO ДокМен

Сервіс FREDO ДокМен – це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.
Сервіс FREDO ДокМен дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.

Звертаємо увагу, що обмін податковими документами здійснюється за допомогою сервісу FREDO Звіт.

Сервіс FREDO ДокМен надає такі можливості:

  • створення первинних документів за існуючими шаблонам безпосередньо в програмі FREDO;
  • вивантаження рахунків, актів виконаних робіт і товарних накладних з типових конфігурацій систем автоматизації бізнесу в сервіс FREDO ДокМен натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
  • підписання, шифрування і надсилання документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс FREDO ДокМен, а також програми M.E.Doc і Сота, по прямому з’єднанню або за поштовим з’єднанням через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
  • отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс FREDO ДокМен або програми M.E.Doc чи Сота, електронних документів;
  • завантаження з сервісу FREDO ДокМен в типові конфігурації систем автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт і товарних накладних натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
  • пакетна робота з документами;
  • робота з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними ЕЦП від Державної Фіскальної Служби України;
  • наявність модуля «Довільне Підписання» – можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання ЕЦП та відправлення на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправлення їх контрагентам, які використовують FREDO ДокМен і M.E.Doc.

переваги

  • Надійність та впевненість в аутентичності документа – документ шифрується та підписується ЕЦП;
  • Контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах – відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі програми;
  • Економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур’єра, простір для архіву);
  • Підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  • Отримання єдиної інтегрованої системи для здачі звітності, адміністрування ПДВ та електронного обміну документами за умови наявності у користувача ліцензії на сервіси FREDO Звіт та FREDO ДокМен.

Умови отримання

Сервіс FREDO ДокМен доступний будь-якому користувачу систем автоматизації бізнесу, який зареєстрував свою систему у правовласника.

На один реєстраційний номер системи автоматизації бізнесу можна оформити тільки одне підключення до сервісу FREDO ДокМен (Основне підключення). При оформленні договору на сервіс FREDO ДокМен необхідно обов’язково вказати реєстраційний номер системи автоматизації бізнесу і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

За необхідності підключення декількох організацій до сервісу FREDO ДокМен, облік для яких ведеться за допомогою однієї системи автоматизації бізнесу, слід оформити додаткове підключення до сервісу на кожну організацію. 

Програми, в яких реалізований сервіс

  • Бухгалтерія для України;
  • Зарплата і управління персоналом для України;
  • Управління виробничим підприємством для України;
  • Управління невеликою фірмою для України;
  • Управління торгівлею для України (редакція 2.3, редакція 3.0);
  • Управління торговим підприємством для України (редакція 1.2);
  • BAS Бухгалтерія;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Управління холдингом;
  • UA-Бюджет;
  • Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Управління сільськогосподарським підприємством для України;
  • Підрядник будівництва 4.0 Керування фінансами (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Бухгалтерія будівельної організації (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Бухгалтерія 7.7 для України;
  • Зарплата + Кадри 7.7 для України;
  • Виробництво + Послуги + Бухгалтерія 7.7 для України;
  • Комплексна конфігурація для України 7.7.

Надалі список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом FREDO ДокМен, буде розширюватися.

Придбання сервісу FREDO Звіт

  • Доступ до онлайн-сервісів електронного документообігу та оновлення програмної продукції
    51 грн
    Термін 1 місяць
  • Доступ до онлайн-сервісів електронного документообігу та оновлення програмної продукції.
    Додаткове підключення
    51 грн
    Термін 1 місяць
  • Онлайн оновлення програмної продукції FREDO Звіт та FREDO ДокМен до мережевої версії
    (для кожного підприємства) *
    360 грн
    Термін 12 місяців

Ціни вказані в грн. без ПДВ

* При наявності мережевого доступу до сервісу FREDO Звіт, знову платити за перехід на мережеву версію не потрібно – сервіс FREDO ДокМен буде працювати в мережевому варіанті.